jakie mity burzy wesele

jakie mity burzy wesele Wybrana osoba powinna posiadać wiedzę na temat znaczenia tego stanowiska w sprawie kontroli wewnętrznej firmy. Niektóre firmy wyznaczenia kontrolera lub dyrektora finansowego jako administrator QuickBooks, ponieważ osoby te zwykle nie mają bezpośredniej interakcji z oprogramowaniem.

Administrator może skonfigurować QuickBooks dodatkowych użytkowników i określić obszary, do których każdy ma dostęp. Aby to zrobić, należy wybrać „Company” z paska menu i „Konfigurowanie użytkowników”. Następnie kliknij przycisk „Dodaj użytkownika” w oknie „Lista użytkowników”. Przypisz nazwę użytkownika i hasło dla nowego użytkownika. Choć QuickBooks nie wymagają użycia haseł, każdy użytkownik powinien być ustawiony za pomocą hasła, które muszą być używane podczas logowania do pliku spółki QuickBooks. (Nieograniczona liczba użytkowników mogą być dodawane, ale tylko pięć może mieć dostęp do pliku danych firmy w tym samym czasie).

Po skonfigurowaniu nazwę użytkownika i hasło administratora, a następnie określa, czy użytkownik będzie miał dostęp do wybranych obszarów QuickBooks lub wszystkich obszarach QuickBooks. Użytkownik nie powinien mieć dostępu do wszystkich obszarów QuickBooks ponieważ uprawnienie zasadniczo ustanawia drugi administratorem pozwalając użytkownikom na dostęp do następujących opcji:

O sprzedaży i należności.

O zakupy i rachunki do zapłacenia.

o Sprawdzanie i karty kredytowe.

Zapasy o.

o śledzenie czasu.

O Płace i pracowników.

O Wrażliwe działalność rachunkowo takich jak przelewy bankowe, ogólnych zapisów księgowych i bankowości internetowej.

Wrażliwe o raporty finansowe.

o Zmiana lub usuwanie transakcji.

o Zmiana zamkniętych transakcji.

Uwaga: Nawet jeśli użytkownicy muszą mieć dostęp do większości z powyższych obszarów, nie należy dopuścić, aby zmienić zamkniętych transakcji.

Artykuł dzięki: